torsdag

Segpelle

Jag, Costanza, Har den senaste tiden kallat mig själv för Segpelle. Anledningen är att jag troligtvis är distriktsmästare i att skjuta saker framför mig. Alltid finns det något som distraherar. Jag har lovat Ray i flera dagar att jag ska skriva ett blogginlägg! Men blir det gjort? Nä! Säkerligen finns det många som känner igen sig.

Jag har dock en god nyhet till er, kära besökare. Priset i tävlingen vi hade för några veckor sen fortfarande står utan ägare. Ingen ville ha denna magiska deluxe-utgåva av Terminator 2. Därför har vi bestämt oss för att göra något kul av filmen. Och där kommer cliff hangern. Vad är det egentligen vi ska göra med filmen? Det återstår att se.

Dagen till ära tänkte jag bjuda på en bild från den klassiska sidan http://www.uglypeople.se/


Själv tycker jag han är en stilig ung man!

Pis Aot!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar